Leven van de liefde... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu Leven van de liefde... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu

Leven van de liefde...

Door: Kapitein Bartje

Blijf op de hoogte en volg Kapitein Bartje

25 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Vandaag stonden we als gnomen op het milieu festival in Antwerpen. Als gnoom is het mogelijk om in onvoorwaardelijke liefde te blijven staan. Je kan met onbekende mensen buitengewoon lang en diep oogcontact hebben want gnomen oordelen niet. Gnomen praten niet maar maken contact vanuit hun hart en andere chacra's. Ze staan helemaal open en staan alles toe wat er is, zelfs dat stoere jongens hun ballonnen afpakken of kapot trappen. Het raakt hun in hun diepste kern maar ze zijn mededogend omdat die stoere jongens handelen uit ontwetendheid. Geen mens blijft onberoerd! Kinderen kijken met grote ogen en weten niet wat ze van je moeten denken. Zijn die echt? Ja, die zijn echt, zei een meisje tegen haar vriendinnetje.

Je bent de act dus je kan je ontzettend veel permitteren en wordt en nog voor betaald ook. Je wordt uitgenodigd op festivals, vertoeft tussen genietende mensen en kan snoepen van cultuur zoveel je wil. Alles speelde zich vandaag af rond Het Milieu Gebouw waar een leuke en informatieve tentoonstelling is te zien over milieubewustzijn. De voeding waar we van hebben genoten was van een uitzonderlijke kwaliteit, echt de beste catering ooit. Wat een overvloed, wat een weelde, wat weinig slaap. Hoe voldaan ik ook ben, ik wil meer van dit!

Kapitein Bartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kapitein Bartje

Oorspronkelijk heb ik de boot gekocht om in Nederland waar ik heb gestudeerd en gewerkt te wonen. De hallucinante prijzen van vastgoed en omdat het niet aan een plaats gebonden zijn speelden mee bij de beslissing. Ik wil ook het maximum uit mijn leven halen en ga ervan uit dat een dosis avontuur het leven intenser maakt en de kansen voor persoonlijke ontwikkeling vergroot. Het meest doorslaggevende was het bruisende gevoel dat ik had als ik me op de boot concentreerde. Deze reis is eigenlijk het vervolg op verscheidene exerimenten waarbij ik onderzoek of het mogelijk is volledig te vertrouwen en te navigeren op intuitie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 62009

Voorgaande reizen:

28 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: