Flapuit - Reisverslag uit Brussel, België van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu Flapuit - Reisverslag uit Brussel, België van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu

Flapuit

Door: Kapitein Bartje

Blijf op de hoogte en volg Kapitein Bartje

01 December 2006 | België, Brussel

Keiharde spiegels dringen zich op. "Het is hoog tijd om es naar jezelf te kijken", zingen ze in koor. Financieel sta ik nergens. Overal waar ik vandaag kwam vroeg ik of ze iemand nodig hebben, in de keuken, voor achter het kraam biogroenten, bij de geiteboer, geluidsopnames? Met mijn gezondheid gaat het geen fluit beter. Ik krijg de homeopatische middelen maar niet thuis bezorgd.
Ik wordt verzocht mijn boot te verplaatsten buiten Gent en weet nog niet waar. Ik zou graag mijn boegschroef laten repareren en dat bedrijf bevindt zich vlakbij de boot maar het geld dat ik verwacht komt maar niet binnen.
Alles lijkt vast te lopen. Wat zal ik nu eerst aanpakken? Het is mijn prioriteit om in eerste plaats helder te blijven en als het moet zodanig mijn voeding aan te passen dat die 100procent veilig is. Afgelopen weekend ging ik naar de wok to go en dat heb ik toch geweten.

Mijn lief Cindy en ik hebben confronterende gesprekken waar we niet helemaal uit lijken te komen. Lydia en ik voelen nog heel veel liefde voor elkaar en voor mijn partner voelt de manier waarop we daar uiting aan geven bedreigend. Lydia en ik zijn nu creatieve partners want we hebben ons geëngageerd om intensief aan een theatervoorstelling te werken: EVENTYR (www.ocreaties.be) Wat dat betreft lijkt het helemaal te kloppen met de beelden en gedachten die ik had een jaar geleden toen ik initiatief nam om onze relatie te beëindigen. Ik begrijp Cindy. Cindy begrijpt mij. We zijn toe aan zekerheid want er is al genoeg onzekerheid in het leven. We waren eigenlijk niet op zoek naar een relatie maar zijn er ingerold. Er was geen sprake van verliefdheid maar er was wel begrip en genegenheid. Net als in mijn vorige relatie is liefde iets dat groeit en waar je aan werkt samen. Ik voel dat de relatie me meer stabiliteit geeft en daar ik al voldoende onstabiele factoren heb in mijn leven kan ik die leren waarderen. Ik hoop dat Lydia en ik elkaar helemaal kunnen loslaten als partners en dat we volledig gaan voor onze nieuwe band als theatermakers. Wat denk jij over ons, flap het er maar uit...doe ik ook toch...

  • 01 December 2006 - 14:42

    Rita:

    elk moet zien in zijn ziel bartje,wat zijn je noden, wat zijn je behoeften, wat voelt goed aan... en wij zijn enkel maar toeschouwers.. uiteindelijk ben jij de meester aan het roer des levens, nee..

    abrazo de rita

  • 01 December 2006 - 19:17

    Jeroen:

    der is een tijd om te genieten, en een tijd om te groeien! chapeau, je doet het allebei met evenveel overgave ! en mocht jet roer even verliezen: www.youaregodalso.com ( klik op creator cards links ) deze link is niet van mij, maar het inspireert mij keer op keer 101%... allen daarheen
    xjeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kapitein Bartje

Oorspronkelijk heb ik de boot gekocht om in Nederland waar ik heb gestudeerd en gewerkt te wonen. De hallucinante prijzen van vastgoed en omdat het niet aan een plaats gebonden zijn speelden mee bij de beslissing. Ik wil ook het maximum uit mijn leven halen en ga ervan uit dat een dosis avontuur het leven intenser maakt en de kansen voor persoonlijke ontwikkeling vergroot. Het meest doorslaggevende was het bruisende gevoel dat ik had als ik me op de boot concentreerde. Deze reis is eigenlijk het vervolg op verscheidene exerimenten waarbij ik onderzoek of het mogelijk is volledig te vertrouwen en te navigeren op intuitie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 62006

Voorgaande reizen:

28 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: