Gezellig avondje met 2 - Reisverslag uit Bossuit, België van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu Gezellig avondje met 2 - Reisverslag uit Bossuit, België van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu

Gezellig avondje met 2

Door: Kapitein Bartje

Blijf op de hoogte en volg Kapitein Bartje

30 November 2007 | België, Bossuit

Deze morgen lag er een bediendencontract voor mijn neus om als kok aan de slag te gaan in de eethoek van de bioplannet. De eethoek is niet bepaald een gezellige plek maar je er is dagelijks een grote keuze uit een buffet aan natuurvoeding. De onderhandelingen stranden op het punt dat men van me verwacht minimum 4 dagen van 's morgens tot 's avonds inzetbaar te zijn voor 3 dagen te werken. Dat betekent dus dat je geen enkele regelmatige activiteit kan plannen op die vier dagen. Momenteel masseer ik net als mijn vriendin in een sauna en zou ik de vrijdagmiddag kunnen offeren om toch aan die vier vrije dagen te komen. In de sauna heb ik het werken met eherische oliën geïntroduceerd. De massages krijgen hierdoor een persoonlijke touch en een subtiele maar niet te onderschatten invloed op de fysieke, emotionele en energetische welzijn. Vandaag mocht ik een winkel in Gent 10 geurende oliën uitkiezen om mee te beginnen. Daarnaast is mijn voorstel er ook door gekomen om de minerale basismelk te mengen met een plantaardige olie, op dit moment is dat amandelolie geworden. Het is in die winkel met natuurlijke verzorgingsprodukten dat ik nu ook een werkaanbieding heb gekregen. Volgende week ga ik onderhandelen om deze mogelijkheid te concretiseren en dan ga ik graag met het één of het ander in zee.

Vanavond uitzonderlijk mijn lieveling in de keuken in de weer om een gastronomische maaltijd voor 2 te koken. Ik hoor allemaal spannende geluiden en de geuren verspreiden zich tot in de woonkamer want we hebben geen afzuigsysteem. We hadden het plan om tussen kerstmis en nieuwjaar naar Boedapest te gaan en ons appartement voor een week te ruilen voor een ander. Op mijn initatief blijven we hier maar gaan ons terug trekken van de bewoonde wereld en zijn koopgekte door op de boot te verblijven in Bossuit. Wij stellen onze koopjes uit tot de solden als niets moet en alles kan. De laatste tijd ben ik de draad weer aan het oppikken en ervaringen en experimenten te doen met geluidsopnames. Wie zin heeft om es een dagje aan boord komt op één van de laatste of eerste dagen van het jaar om wat muziek te maken is dus van harte welkom.

Hartegroet

  • 01 December 2007 - 10:52

    Bas:

    Hey Bartje
    Goed weer van jou te lezen! Overigens - het is goed dat je je poot stijf houdt bij dat natuurvoedingbuffet. Dat was een geval van maximiflex in ruil voor minimale rechten.
    Alle goeds, warme groet,
    Bas.
    P.S. Tussen januari en juli 08 zoek ik een geschikt moment een keer jullie kant uit te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kapitein Bartje

Oorspronkelijk heb ik de boot gekocht om in Nederland waar ik heb gestudeerd en gewerkt te wonen. De hallucinante prijzen van vastgoed en omdat het niet aan een plaats gebonden zijn speelden mee bij de beslissing. Ik wil ook het maximum uit mijn leven halen en ga ervan uit dat een dosis avontuur het leven intenser maakt en de kansen voor persoonlijke ontwikkeling vergroot. Het meest doorslaggevende was het bruisende gevoel dat ik had als ik me op de boot concentreerde. Deze reis is eigenlijk het vervolg op verscheidene exerimenten waarbij ik onderzoek of het mogelijk is volledig te vertrouwen en te navigeren op intuitie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 62024

Voorgaande reizen:

28 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: