Een tijd van komen en een tijd van gaan... - Reisverslag uit Brussel, België van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu Een tijd van komen en een tijd van gaan... - Reisverslag uit Brussel, België van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu

Een tijd van komen en een tijd van gaan...

Door: Kapitein Bartje

Blijf op de hoogte en volg Kapitein Bartje

27 Juni 2007 | België, Brussel

Naast het werk in vegetarisch restaurant Panda was ik afgelopen maanden heel intensief beaig met TOM. Ik ben eigenlijk best verwonderd dat ik alle doelen die ik voor deze tijd heb gesteld heb gehaald. TOM is technisch tip-top in orde en dus wordt het tijd om de wereld op het water verder te gaan verkennen. Vorig jaar riep Nederland mij maar verder dan Terneuzen zijn we niet gekomen. Misschien maar goed ook want anders had ik mijn vriendin Cindy niet ontmoet. We zijn op 1 juli een jaar samen. We hebben elkaar vorig jaar op 1 juli ontmoet en beseften enkele weken later dat we een relatie hadden omdat we heel vaak met elkaar op trokken. Je kan het verslag van onze ontmoeting nog nalezen op deze site. Dit jaar ben ik vanaf 1 july terug werkloos. We vertrekken volgende week met TOM riching Evergem, Gavere, Oudenaarde en verkennen dan verder de kluisberg en misschien wel noord Frankrijk. Ik voel een onweerstaanbare drang naar groen om me heen en dat gaan we dus opzoeken. Eigenlijk heeft de zomervakantie drie doelen. Natuur opzoeken, deeltijd werk vinden in Gent of er omheen, TOM opknappen, professioneel van start gaan met geluidsopnames maken en de productie van muziek en een nieuwe plek vinden waar we op TOM kunnen verblijven. We voelen de avontuurkriebels al in onze buik. Omdat we graag in contact blijven met vrienden, familie en kennissen gaan ik terug vaker wat schrijven op deze site. We vernemen ook altijd graag over jullie avonturen.

Maak er een prachtzomer van! O ja volgende week wordt het mooi weer!

Groeten van kapitein Bartje

  • 11 Juli 2007 - 19:30

    Rita:

    hey mensen,

    ik woon tegenwoordig al op m'n apppartementje in centrum antwerpen en het bevalt me!
    gescheiden ook..
    en van alles ontdekkend..

    doei en groetekens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kapitein Bartje

Oorspronkelijk heb ik de boot gekocht om in Nederland waar ik heb gestudeerd en gewerkt te wonen. De hallucinante prijzen van vastgoed en omdat het niet aan een plaats gebonden zijn speelden mee bij de beslissing. Ik wil ook het maximum uit mijn leven halen en ga ervan uit dat een dosis avontuur het leven intenser maakt en de kansen voor persoonlijke ontwikkeling vergroot. Het meest doorslaggevende was het bruisende gevoel dat ik had als ik me op de boot concentreerde. Deze reis is eigenlijk het vervolg op verscheidene exerimenten waarbij ik onderzoek of het mogelijk is volledig te vertrouwen en te navigeren op intuitie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 62037

Voorgaande reizen:

28 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: