Vooruit met de geit - Reisverslag uit Brussel, België van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu Vooruit met de geit - Reisverslag uit Brussel, België van Kapitein Bartje - WaarBenJij.nu

Vooruit met de geit

Door: Kapitein Bartje

Blijf op de hoogte en volg Kapitein Bartje

22 Mei 2007 | België, Brussel

Deze morgen hebben we TOM 40m achteruit getrokken zodat we morgen water kunnen tanken die we van EMR krijgen. EMR heeft op de pomp van de boorwaterleiding een nieuwe drukcontrole unit geplaatst die de pomp aan schakeld als water gevraagd wordt. Daarbij heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een watervitalisator in het systeem te plaatsen. Die had ik jaren geleden eens enthousiast aangekocht maar die was te klein om toen thuis in te laten bouwen. Het water wordt intern in een vortex gebracht waardoor het zijn informatie (energetische patronen) waarmee het bellast is kan los laten. Kristallen brengen het daarbij weer in tune. Toen ik het 7 jaar geleden heb aangeschaft kon je bijna niets over watervitalisatie te vinden terwijl er nu verschillende fabrikanten een vitalisatiesysteem op de markt hebben gebracht. Het water wordt er niet door gefilterd maar de energische waarde steigd waardoor het vitaliserende eigenschappen heeft op planten en dieren. Het enige waar ik me nog zorgen om maak is de kans op contaminatie van het water door bacteriën. Om te drinken kook ik het water voor maar om bijvoorbeeld tanden te poetsen? Vroeger werd ik bacteriën in de tank gewaar als ik 's nachts keelpijn kreeg een paar uur na het tanden poetsen. Een paar druppels propolis zijn dan meestal voldoende. Sinds ik de watertank met javel heb gereinigd hebben we dat niet meer. Een UV lamp waar het water langs stroomt zou een oplossing kunnen zijn maar ik zie nog niet metteen waar ik die zou plaatsen.

Twee weken geleden heb ik de volledige elektriche bedrading in de machinnekamer los gemaakt en aangesloten op 4 zekeringskasten. Ik weet nog geen raad wat ik met de aarding aan boord moet aanvangen. Gisteren heb ik alle bedrading van de stuurhut beginnen proper te leggen. Ik kon de spagetti niet meer aanzien. Nu liggen alle kabels mooi in bundeltjes. Dit heb ik geleerd door 2 weken als scheepstechnieker te werken. Ik heb mijn oude baas opgebeld en die komt binnenkort de regelaar van de generator vervangen. Hij zal zijn ogen uitkijken want er is veel veranderd sinds hij op mijn sollicitatiegesprek is komen kijken. Hopelijk gaan boeg en hekschroef terug draaien als dat probleem is opgelost en is TOM beter te manoevreren.

Cindy en ik kunnen dankzij onze gezondheid, die alsmaar beter wordt meer en meer van elkaar genieten. Eindelijk slaan de supplementen (o.a. koreaanse chlorella), vitaminen (B12) en homeopatische middelen aan. Ik ben zo blij dat we hebben volgehouden en de ware persoon achter de zieke hebben blijven zien. Ik ben ervan overtuigd dat de belasting van zware metalen uit amalgaamvullingen bij mij zeker de grootste boosdoener was. Vorige maanden waren we nog zo vaak vermoeid. We kunnen al veel meer aan. Vooral de week in geertruidenberg, waar we twee weken gelenden onze voorstelling EVENTYR hebben afgewerkt deden me veel deugd. EVENTYR is zo mooi geworden! Kijk es op www.ocreaties.com naar de prachtige foto's en links naar adembenemende geluidsfragmenten!

ahoi

Kapitein Bartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kapitein Bartje

Oorspronkelijk heb ik de boot gekocht om in Nederland waar ik heb gestudeerd en gewerkt te wonen. De hallucinante prijzen van vastgoed en omdat het niet aan een plaats gebonden zijn speelden mee bij de beslissing. Ik wil ook het maximum uit mijn leven halen en ga ervan uit dat een dosis avontuur het leven intenser maakt en de kansen voor persoonlijke ontwikkeling vergroot. Het meest doorslaggevende was het bruisende gevoel dat ik had als ik me op de boot concentreerde. Deze reis is eigenlijk het vervolg op verscheidene exerimenten waarbij ik onderzoek of het mogelijk is volledig te vertrouwen en te navigeren op intuitie.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 62074

Voorgaande reizen:

28 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: